Blog

Ouderwetse marketingmiddelen die nog steeds werken
In een tijd waarin alles om landingspagina’s, SEO en sociale media lijkt te draaien, vergeten we dat sommige oude en bewezen marketingmiddelen nog steeds goed werken. In dit blogje bespreken we...

Eén tip over SEO die je beslist moet onthouden
Er is veel geschreven over zoekmachineoptimalisatie, ofwel SEO. En nog dagelijks komen er duizenden nieuwe blogposts en artikelen bij die je van je leven niet allemaal zult kunnen lezen. Van veel...

Een nieuwe website voor jouw organisatie in 9 stappen
Het is één van de leukste klussen voor ons bureau: een nieuwe website ontwikkelen. Wat het zo leuk maakt? Bij het maken van een website gebruiken we iedere vaardigheid die we in huis hebben:...

Scoren in Google? Ga voor content!
Hoog eindigen in de zoekresultaten van Google is onmisbaar voor elk bedrijf. De criteria waarop Google websites beoordeelt, veranderen elk jaar enigszins. Het bedrijf SearchMetrics heeft het laatste...

Op weg naar het perfecte marketing-communicatieplan. Deel 2: Communicatiedoelstellingen
Stel: jij bent fabrikant van luiers. Voor baby’s. En die luiers absorberen liters vocht: je hoeft je baby alleen nog te verschonen als hij luchtjes verspreidt. Gouden bergen lonken, maar hoe krijg...

Het geheim van succes: een sluitend communicatieconcept
Paarse broeken. Weblog GeenStijl is verantwoordelijk voor deze weinig flatteuze term voor marketeers. Wat doet zo’n paarse broek nou eigenlijk tussen negen en vijf? Puur!fct schept helderheid in...

De zomer voorbij
Wanna play? Gamification is de term voor het toevoegen van spelelementen aan communicatie. Door een ranking systeem of door letterlijk een spel te introduceren. Merken, organisaties en bedrijven...

Hoger in Google
Een hoge positie in Google. Dat wil iedereen met een website. Als je potentiële klant/gast/lezer online op zoek gaat naar de diensten, producten of informatie die jij levert, moet jouw site hoog in...