Selecteer een pagina

Twitter, Facebook, LinkedIn, puur!fct doet volop mee!

18 mrt, 2011

Net als Rome, is ook puur!fct via meerdere wegen te vinden. De Veerallee 18 in Zwolle is onze thuisbasis, www.puurfct.nl is ons webadres en uiteraard zijn we telefonisch – (038) 422 26 06 – en via mail –  info(at)puurfct.nl – te bereiken…

Anno 2011, is social media het helemaal. We zitten middenin het tijdperk van Communicatie 2.0. Er zijn ineens een heleboel digitale wegen bij gekomen. En puur!fct doet volop mee …!

Stay in touch

Iedereen kent de nieuwsbrief. Een klassiek maar zeer breed en effectief middel. Met MailPlus – hét e-mail marketing software programma – wordt het verzenden van een nieuwsbrief ineens weer leuk! Het is niet zomaar een tool om informatie bij je doelgroep over te brengen. MailPlus leert je alles uit je nieuwsbrief te halen. En je krijgt volop inzicht in aflevering, respons en actie van je lezers.

Op de hoogte blijven van ons nieuws, blogs en leuke feitjes uit ons vak? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief!

We’re linked in

Naast de nieuwsbrief is er LinkedIn, een virtueel sociaal netwerk vooral gericht op vakmensen. Met de uitgebreide zoekfuncties bouw je in een handomdraai een groot zakelijk netwerk op. En met de wetenschap dat LinkedIn sinds september 2010 wereldwijd ruim 80 miljoen geregistreerden telt, is het verstandig op deze sneltrein mee te liften.

Bezoek puur!fct op LinkedIn

Tweet tweet #puurfct

Tweet, tweet… Eliza Doolittle zong er al over in haar hit ‘Pack up’. Twitter is hét helemaal. Je hebt slechts 140 tekens per bericht, toch is het een perfecte manier om geïnteresseerden (followers) op de hoogte te houden van allerlei nieuws, anekdotes en berichten. Twitter bestaat sinds 2006 en in 2009 was al de vijfmiljardste tweet geplaatst … Kun je nagaan.

De commerciële kant van het hele twitter-verhaal gaat heel ver. Was het niet Youp van ’t Hek die volop in het nieuws kwam omdat hij z’n ontevredenheid – en dan zeggen we het nog vriendelijk – over T-mobile via twitter uitte?

Onderzoek heeft aangetoond dat T-mobile hierdoor imagoschade lijdt ter waarde van een kleine 200.000 euro!! Consumenten gebruiken dit medium bijvoorbeeld om hun tevree en ontevree wereldwijd te maken. Twitter kan een bedrijf dus maken én breken. Bijzonder toch?!

Volg ons op Twitter

In your face

Hyves is ‘uit’, Facebook is ‘in’. Misschien omdat het wereldwijd is, of vanwege de super film ‘Social Network van vorig jaar … Hoe dan ook, een netwerk site die in september 2009 in 5 maanden tijd van 200 miljoen naar 250 miljoen actieve gebruikers groeit is absoluut een serieuze speler in het social media verhaal. In juli 2010 zijn er zelfs een half miljard actieve gebruikers. Studenten, scholieren en werknemers wereldwijd storten zich op deze site om zo een privé of juist zakelijk netwerk op te bouwen en te onderhouden. Puur!fct dus ook!

Bekijk ons profiel op Facebook

Puur!fct is een reclamebureau dat inzet op duurzame relaties en unieke merkverhalen. We willen onderscheidend zijn en werken graag samen met onze klanten aan resultaat. Onze ambitie? Het meest gewilde bureau zijn, ten dienste van onze relaties.

Loading...