Selecteer een pagina

Leg jij je vast?

23 jun, 2009

!@#$%^&*… trekt dat ook jouw aandacht? Een goede reden om eens naar het merkenbureau te stappen. Hoe zit het eigenlijk met het vastleggen van leestekens als beeldmerk? Erg interessant als je bijvoorbeeld een uitroepteken in je merknaam hebt.

Naast puur!fct hebben ook radiozender CAZ!, popgroep CH!PZ, parfum- & kledingmerk JOOP! en babykledingmerk lief! een uitroepteken in hun naam en beeldmerk. JOOP! is al een poos bezig het uitroepteken als hún beeldmerk te laten registreren. Ze gingen er zelfs voor in hoger beroep: zonder resultaat. Ik vraag me af: “Hebben we hier stiekem met een bewuste PR-stunt te maken?” Of geloofde JOOP! werkelijk het uitroepteken te kunnen claimen? Hoe dan ook, het genereerde een waterval aan free publicity. En dat is ook succes. Wel jammer dat er op de website van JOOP! niets over te vinden is.

Deponeer je naam en voorkom problemen

Bij puur!fct zorgen we ook voor het deponeren van merknamen en beeldmerken. Wel zo verstandig als je een naam en logo met onderscheidend vermogen creëert. Leg het vast en voorkom nare verrassingen. Het hoort bij het behouden van je onderscheidend vermogen. Combineer dat met de juiste strategie en creatief advies. Zo bouw je aan een sterker merk.

Puur!fct is een reclamebureau dat inzet op duurzame relaties en unieke merkverhalen. We willen onderscheidend zijn en werken graag samen met onze klanten aan resultaat. Onze ambitie? Het meest gewilde bureau zijn, ten dienste van onze relaties.

Loading...