Selecteer een pagina

Help ons aan de juiste positionering in een niche markt

Zo plaats je een bedrijf dat op de achtergrond werkt in de spotlights

Het begin

TSD is zo’n bedrijf dat vooral op de achtergrond werkt. Een bedrijf dat software verkoopt om andere bedrijven te laten floreren. En dat kun je vaak letterlijk zien. TSD levert z’n diensten namelijk vooral aan boomkwekerijen, hoveniers en groenbeheerders. Maar dan moeten ze natuurlijk wel weten dat jij de aangewezen partij bent om ze te laten groeien.

De aanpak

Puur!fct ging de uitdaging aan om voor TSD samenhang in de communicatie te creëren. Dat deden we met een opgepoetste versie van het logo, met een internationaal georiënteerde tagline en een pay-off en met hagelnieuwe visuals die de onderneming presenteren als het fundament van elk groenbedrijf. Flink gesnoeid werd er ook in de website, om datgene wat echt belangrijk is beter naar voren te brengen.

Het resultaat

De slimme softwareoplossingen van TSD zijn nu op een heldere en overzichtelijke manier ingebed in de communicatie. Potentiële klanten hoeven minder te zoeken op de website en door de aangescherpte positionering laten we zien wat de concrete meerwaarde van de onderneming is. We zijn inmiddels ook bezig geweest met het updaten van de gebruikersinterfaces van verschillende softwarepakketten.

Samen werken aan het verhaal van jouw merk?

Neem contact op

Nog meer verhalen waar we trots op zijn

Kuizenga – brand identity

Puur!fct vertelt met een enkel beeldelement het verhaal van Kuizenga Advocatuur en geeft kleur aan zijn corporate...

TDS – positionering

Samenhang in de communicatie creëren. Dat was de grote uitdaging voor TSD. Hoe puur!fct dat heeft opgelost, zie je...
Loading...