Zo plaatsen we een bedrijf
dat op de achtergrond opereert in het spotlicht

Het begin

TSD is zo’n bedrijf dat vooral op de achtergrond werkt. Een bedrijf dat software verkoopt om andere bedrijven te laten floreren. En dat kun je vaak letterlijk zien. TSD levert z’n diensten namelijk vooral aan boomkwekerijen, hoveniers en groenbeheerders. Maar dan moeten ze natuurlijk wel weten dat jij de aangewezen partij bent om ze te laten groeien.

De aanpak

Puur!fct ging de uitdaging aan om voor TSD samenhang in de communicatie te creëren. Dat deden we met een opgepoetste versie van het logo, met een internationaal georiënteerde tagline en een pay-off en met hagelnieuwe visuals die de onderneming presenteren als het fundament van elk groenbedrijf. Flink gesnoeid werd er ook in de website, om datgene wat echt belangrijk is beter naar voren te brengen.

Het resultaat

De slimme softwareoplossingen van TSD zijn nu op een heldere en overzichtelijke manier ingebed in de communicatie. Potentiële klanten hoeven minder te zoeken op de website en door de aangescherpte positionering laten we zien wat de concrete meerwaarde van de onderneming is. We zijn inmiddels ook bezig met het updaten van de gebruikersinterfaces van verschillende softwarepakketten.

Meer projecten van puur!fct
Rombou

Van een eigen visie naar een onderscheidend concept

Bekijk project
Door in het onderwijs

Als alles draait om vertrouwen en persoonlijkheid, hoe zet je dan iets nieuws in de markt?

Bekijk project
Avincy

Hoe zorg je ervoor dat de emotie overkomt?

Bekijk project
Kemphaan

Hoe presenteer je meer dan tien bedrijven als één avontuurlijk dagje uit?

Bekijk project
Lifestyle Almere

Onze bijdrage aan het verhaal van de jongste stad van Nederland

Bekijk project