Zo plaatsen we een bedrijf
dat op de achtergrond opereert in het spotlicht

Het begin

TSD is zo’n bedrijf dat vooral op de achtergrond werkt. Een bedrijf dat software verkoopt om andere bedrijven te laten floreren. En dat kun je vaak letterlijk zien. TSD levert z’n diensten namelijk vooral aan boomkwekerijen, hoveniers en groenbeheerders. Maar dan moeten ze natuurlijk wel weten dat jij de aangewezen partij bent om ze te laten groeien.

De aanpak

Puur!fct ging de uitdaging aan om voor TSD samenhang in de communicatie te creëren. Dat deden we met een opgepoetste versie van het logo, met een internationaal georiënteerde tagline en een pay-off en met hagelnieuwe visuals die de onderneming presenteren als het fundament van elk groenbedrijf. Flink gesnoeid werd er ook in de website, om datgene wat echt belangrijk is beter naar voren te brengen.

Het resultaat

De slimme softwareoplossingen van TSD zijn nu op een heldere en overzichtelijke manier ingebed in de communicatie. Potentiële klanten hoeven minder te zoeken op de website en door de aangescherpte positionering laten we zien wat de concrete meerwaarde van de onderneming is. We zijn inmiddels ook bezig met het updaten van de gebruikersinterfaces van verschillende softwarepakketten.

Meer projecten van puur!fct
Sparql

Hoe verover je de markt als nieuwe tv-aanbieder?

Bekijk project
GB Steel

Hoe vertel je het gezamenlijke verhaal van zes afzonderlijke bedrijven?

Bekijk project
IJslander

Speel jij nog wel eens?

Bekijk project
Door in het onderwijs

Als alles draait om vertrouwen en persoonlijkheid, hoe zet je dan iets nieuws in de markt?

Bekijk project
Morgen College

Een verhaal van eenheid in verscheidenheid

Bekijk project