Low-interestproduct van klassiek bedrijf in een modern jasje
Zo verkoop je een product waar klanten
hun voeten mee afvegen
Het begin
Veel tapijtfabrikanten doen het erbij. Voor het oer-Hollandse bedrijf Rinos is het een kernactiviteit: praktische én stijlvolle entreevloerbedekking verkopen. Maar: hoe doe je dat met een low-interestproduct?
De aanpak
Met alleen kreten over kwaliteit en representativiteit kom je er niet. Daarom hebben we het perspectief omgegooid. Letterlijk, met de camera in de mat. Zodat je ziet wat je binnenhaalt. Pas in tweede instantie komen de matten zelf in beeld. En wanneer we dat doen, doen we het goed: met onafhankelijk onderzoek en sterke claims. Die we natuurlijk voor de volle 100% waar kunnen maken.
Het resultaat
Met een ‘rond’ communicatieconcept presenteren we Rinos als een ‘made in Holland’-merk met een rijke geschiedenis. Maar ook als een merk met de pijlen gericht op de toekomst. Een merk dat een pasklaar antwoord heeft op hedendaagse uitdagingen op de snijvlakken van representativiteit, schoonmaak en onderhoud.
‘Puur!fct heeft een klassiek bedrijf met een dito uitstraling in een modern jasje weten te steken. We zijn erg blij met de creatieve output en met het snelle schakelen!’
Kim Otte, Product Manager, Rinos
herpositionering | corporate identity | fotografie | videografie | webdesign | webdevelopment | social media
Samen werken aan het verhaal van jouw merk?
Neem contact opMeer projecten



