Hoe presenteer je meer dan tien bedrijven
als één avontuurlijk dagje uit?

Het begin

Almere City Marketing benaderde puur!fct voor een pitch om Stadslandgoed de Kemphaan in de markt te zetten. De Kemphaan ligt bij Almere en het terrein biedt plek aan onder andere horeca, een klimbos, Stichting AAP, een natuurkampeerterrein en een stadsboerderij. Meer dan tien ondernemers en organisaties bieden alle ingrediënten voor een avontuurlijk dagje uit.

De aanpak

Stadslandgoed De Kemphaan had tot voor kort vooral een lokale functie. Het is de wens van Almere City Marketing en de betrokken ondernemers dit uit te breiden naar een regionale functie. Waarin vanzelfsprekend alle partijen profiteren van de gezamenlijke kracht. Puur!fct kwam met een opvallend concept om de krachten te bundelen en won daarmee de pitch.

Het resultaat

Inmiddels zijn de website en de brochure van Stadslandgoed de Kemphaan gelanceerd. De ondernemers op het stadslandgoed behouden hun eigen uitstraling, maar profiteren nu van de gezamenlijke aanpak: in één aansprekend verhaal krijg je alles. Natuur, cultuur, dieren, eten en drinken, spelen en overnachten.

Meer projecten van puur!fct
TSD

Zo plaatsen we een bedrijf dat op de achtergrond opereert in het spotlicht

Bekijk project
IJslander

Speel jij nog wel eens?

Bekijk project
GB Steel

Hoe vertel je het gezamenlijke verhaal van zes afzonderlijke bedrijven?

Bekijk project
Rombou

Van een eigen visie naar een onderscheidend concept

Bekijk project
Morgen College

Een verhaal van eenheid in verscheidenheid

Bekijk project